Aktuellt datum och tid: 2012-05-23 01:10
Chippa Wii? Handla Wii Chip hos Rejoy.se: Wode Jukebox | Wiikey Fusion | Sunkey Lite | Drivekey | Wiikey 2 | CycloWiz | WiiD Chip | Wiikey Original
Chippa DS? Handla DS Chip hos Rejoy.se: Cyclops iEvolution | R4DS | R4i Gold | Cyclo Evolution | M3 DS Real | M3 DS Real Perfect Bundle | R4 Revolution

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
seehlen
 Inläggsrubrik:wiiet tappar internet kopplingen
InläggPostat: 2011-04-04 15:22 
Nykomling

hejsan jag har skaffat mig ett begagnat wii med version 4.2 i och kopplade upp det på nätet för jag vill åt shop channel så långt är allt bra o funkar o spela online o så. men när jag öppnar shop så vill den uppdatera, okej tänkte jag och gjorde det. men när uppdateringen startat så får jag felkod 32004 som betyder tappad signal. så jag köpte den lilla dosan så jag kunde ha kabeln i men samma fel igen. är det någon som har haft samma fel eller någon som vet vad göra.

MVH Seehlen

Matteek
 Inläggsrubrik:Re: wiiet tappar internet kopplingen
InläggPostat: 2011-04-12 22:51 
Nykomling

Tjena Seehlen!
Jag har samma problem med mitt Wii! jag kan inte uppdatera mitt Wii till version 4.3E pga att Wii tappar anslutningen på något viss och jag vet inte heller hur jag skall lyckas fixa detta problem:/ tyvärr

SÅ SNÄLLA HJÄLP OSS!!

JenkaMan
 Inläggsrubrik:Re: wiiet tappar internet kopplingen
InläggPostat: 2011-04-13 08:04 
Användarvisningsbild
Spränger Ljudvallen

http://www.wiierrorcodes.com/wii-error-32004.php

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]