Aktuellt datum och tid: 2012-05-23 00:27
Chippa Wii? Handla Wii Chip hos Rejoy.se: Wode Jukebox | Wiikey Fusion | Sunkey Lite | Drivekey | Wiikey 2 | CycloWiz | WiiD Chip | Wiikey Original
Chippa DS? Handla DS Chip hos Rejoy.se: Cyclops iEvolution | R4DS | R4i Gold | Cyclo Evolution | M3 DS Real | M3 DS Real Perfect Bundle | R4 Revolution

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
Buchko
 Inläggsrubrik:Vad hände vid uppdateringen??
InläggPostat: 2011-02-06 15:35 
Vakum

Hej! Har ett gammalt wii som kidsen spelar på, det är chippat för ett par år sedan och jag vet att jag gjorde någon mod eller något med det när NSMB kom ut för att kunna spela det spelet på skiva. Vill minnas att jag hade någon slags loader som man var tvungen att starta upp vissa spel i så att dom funka mer än ett par minuter. Köpte det nya Donkey kong spelet här om dagen och i samband med det så var man tvungen att uppdatera wii:et och det gjorde kidsen utan att jag var med och i samband med det så försvann den där loadern och vissa äldre spel går inte att spela mer.

SÅ vad göra nu?

Mvh
Buchko

JenkaMan
 Inläggsrubrik:Re: Vad hände vid uppdateringen??
InläggPostat: 2011-02-06 15:58 
Användarvisningsbild
Spränger Ljudvallen

Bara att följa en guide om hur du softmoddar ditt wii som finns under avdelningen "chippning" här på forumet, lycka till!

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]