Hoppa till innehåll

Welcome to Wiiforumet
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Foto

Call of duty Black Ops start problem

• Please log in to reply
8 svar till detta ämne

mrmupp

mrmupp

En Fis i Rymden

• Members
  • 20 inlägg
vill köra detta spel men när jag startar det så hänger det sig första gången detta händer för mig vad beror det på någon som vet
  • 0

riger

riger

Moderator

• Moderators
  • 1115 inlägg
  • LocationStockholm
Mer info, tack!
typ kör du från original dvd, backup skiva eller USB hårddisk/sticka?
Kör du med någon loader, som neogamma, usb loader gx, gecko os?
Vad visas på skärmen/tv'n? svart bild, "loading ..." eller annat?
Händer det varje gång eller bara ibland?
  • 0

3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

mrmupp

mrmupp

En Fis i Rymden

• Members
  • 20 inlägg
kör från hårddisk har testat wiiflow 2,49 gx loader neogamma men ingen funkar för när man startar upp det så blir bliden bara svart och så står det loading nere i vänstara hörnet det är det enda som händer och detta händer varje gång har en polare som har samma problem också
  • 0

riger

riger

Moderator

• Moderators
  • 1115 inlägg
  • LocationStockholm
Du måste ladda spelet med en cIOS som har base IOS57.
Man kan installera en sådan på plats 248 (cIOS248) sen peka om i usb loadern
  • 0

3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

dabal

dabal

En Fis i Rymden

• Members
  • 14 inlägg
Riger... följde din guide för softmod 4.3E...kan rekommenderas för alla för övrigt!!!

Black ops hänger sig i svart bild där det står Loading nere i vänstra hörnet...
Vad ska jag göra?
Jag kör USB Loader och använder en usb-Hårddisk, har startat om flera gånger men får den inte att fungera. Alla andra spel jag testat funkar bra.

Please help!
  • 0

riger

riger

Moderator

• Moderators
  • 1115 inlägg
  • LocationStockholm

Riger... följde din guide för softmod 4.3E...kan rekommenderas för alla för övrigt!!!

Vad ska jag göra?
Jag kör USB Loader och använder en usb-Hårddisk, har startat om flera gånger men får den inte att fungera. Alla andra spel jag testat funkar bra.

Please help!

I USB Loadern så väljer du cIOS248 för spelet COD-BO
  • 0

dabal

dabal

En Fis i Rymden

• Members
  • 14 inlägg

Vad ska jag göra?

Please help!

I USB Loadern så väljer du cIOS248 för spelet COD-BO

• 0

Hagbard

Hagbard

Nykomling

• Members
  • 4 inlägg
Har version 4.1E på konsolen och kör med USBLoader 6.4, sätter IOS till 248, men får då 'could not find IOS 248'.
Hur installerar jag detta?
  • 0

riger

riger

Moderator

• Moderators
  • 1115 inlägg
  • LocationStockholm

Har version 4.1E på konsolen och kör med USBLoader 6.4, sätter IOS till 248, men får då 'could not find IOS 248'.
Hur installerar jag detta?

Du kan antingen ladda ner denna: http://filetrip.net/...aller-Xr21.html och installera
eller så laddar du ner
MMM: http://www.4shared.c... ... nager.html
och
"wad_cIOS....zip" paketet här i från: http://www.mediafire.../?383kap75ycwht
  • 0