Aktuellt datum och tid: 2012-05-22 08:20
Chippa Wii? Handla Wii Chip hos Rejoy.se: Wode Jukebox | Wiikey Fusion | Sunkey Lite | Drivekey | Wiikey 2 | CycloWiz | WiiD Chip | Wiikey Original
Chippa DS? Handla DS Chip hos Rejoy.se: Cyclops iEvolution | R4DS | R4i Gold | Cyclo Evolution | M3 DS Real | M3 DS Real Perfect Bundle | R4 Revolution

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
kattis73
 Inläggsrubrik:Speltips till Zeldafan
InläggPostat: 2011-04-17 19:25 
Pipande Mus

Jag älskar Zelda och längtar ihjäl mig efter Skyward Sword. Tycker Windwaker och Twilight Princess är underbara. Har nu även spelat igenom Spirit Tracks och Phantom of the hourglass på sonens DS...

Men, vad ska jag spela så länge, i väntan på nästa Zelda? Gillar äventyrsdelen i Zelda mer än själva fighterna. Dessutom vill jag att barnen ska kunna titta på (6 och 9 år), det får inte vara allt för läskigt alltså. (De har tittat när jag spelat ovanstående).

Några tips? Till Wii eller PC eller DS, men helst Wii.

JenkaMan
 Inläggsrubrik:Re: Speltips till Zeldafan
InläggPostat: 2011-04-17 22:47 
Användarvisningsbild
Spränger Ljudvallen

Till Wii borde du ladda ner Ocarina of Time (N64) till Virtual Console, ganska likt Twilight Princess. Min flickväns favorit är Majoras Mask som också finns på Virtual Console.

Bärbart tycker jag att du bör pröva Links Awakening DX till Gameboy Color som är ett av mina favoritspel någonsin.

Lycka till! :)

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]