Aktuellt datum och tid: 2012-05-22 07:47
Chippa Wii? Handla Wii Chip hos Rejoy.se: Wode Jukebox | Wiikey Fusion | Sunkey Lite | Drivekey | Wiikey 2 | CycloWiz | WiiD Chip | Wiikey Original
Chippa DS? Handla DS Chip hos Rejoy.se: Cyclops iEvolution | R4DS | R4i Gold | Cyclo Evolution | M3 DS Real | M3 DS Real Perfect Bundle | R4 Revolution

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
lorebf
 Inläggsrubrik:SAGEM box från Boxer m usbutgång.
InläggPostat: 2010-09-25 22:26 
Användarvisningsbild
Moderator

Om ni får chansen att ta denna box vid förlägning, gör inte det...

USBporten är i praktiken oanvändbar eftersom det inte går att se på nå't man expoterat nån annanstans än på boxen det är inspelat på.... inte ens en likadan box! Allt är bundet till boxen du spelat in det på... Gick boxen sönder o fick bytas? trist för dig! Det är bara o gilla läget.

Allt som expoteras blir krypterat.. Har pratat med Sagem om detta, och de vet själva inte varför... men min gissning ligger på att det är ett krav från boxer....

Jag tog boxern eftersom jag trodde jag skulle kunna kolla på mina inspelade avsnitt på en annan tv genom datorn eller liknande... Detta är alltså omöjligt....

Ingen verkar heller ha knäckt, eller ens försökt knäcka krypteringen....

Sagems boxar (har två, en gammal och en ny) är dessutom väldigt sega.... allt tar flera sekunder vad man än ska göra... gå in i menyn, byta kanal, byta dag i guiden.. allt är segt..

slutsats:
KÖP EN DREAMBOX istället...

(om någon här på forumet har en lösning på mitt problem, så tar jag tacksamt emot hjälp gällande krypteringen på filerna :))

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]