Jag skulle spela skyward sword via usbloader gx och kom bara tillbaka till startmenyn. Jag fick reda på att man skulle uppdatera CIOS till d2x v6 och det gjorde jag. Jag uppdaterade även det IOS man skulle göra innan. Detta gick bra men jag kom fortfarande bara tillbaka till startmenyn!
Jag läste då att man skulle gå in på zelda i usbloader och välja inställningar, där man skulle ställa in IOS och välja enable på ett alternativ längst ner, enable ios nånting hette det.
Efter detta blev det vit skärm med nåt mönster längst ned i bild när man startade usbloader gx och wii:et hängde sej. Nu har det försvunnit och nu hittar den inte hårddisken längre. Jag får först "waiting for your slow usbdevice" och sen räknar den ner 30 sek och då kommer "error, colud not load you usb-device" upp eller nåt liknande. Neogamma funkar inte heller längre helt plötsligt....Så nu kan jag alltså bara spela orginalspel från skiva för inget annat funkar...

Jag är sjukt tacksam för hjälp för jag har hållt på jättelänge och hittar ingen lösning...!