Aktuellt datum och tid: 2012-05-22 07:06
Chippa Wii? Handla Wii Chip hos Rejoy.se: Wode Jukebox | Wiikey Fusion | Sunkey Lite | Drivekey | Wiikey 2 | CycloWiz | WiiD Chip | Wiikey Original
Chippa DS? Handla DS Chip hos Rejoy.se: Cyclops iEvolution | R4DS | R4i Gold | Cyclo Evolution | M3 DS Real | M3 DS Real Perfect Bundle | R4 Revolution

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 63 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5
Gurrzoony
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 2009-03-15 00:58 
Användarvisningsbild
Moderator

RageFullSpirit skrev:
läste tråden nu och bara skrattade och rullade litte, omröstningar? för många?
hur hände detta jag anser själv att omröstningar är bra om man vill typ organisera nånring så varför bara skapa massa onödiga ja de går över mitt förstånd liksom hahaha .... en omröstning jag skulle vella vet är vem är smartast bill gates eller windows? hahaha den skulle få långt över tusen replays aja hoppas folk fattar hur annoying skiten är Å bra jobbat

PS:
brytta mott reglerna är en sak jag är rädd för har kanske postat litte mycket men de är inga skit posts jag har laggt in vill bara veta om jag kan fortsätta eller bara lunga ner ett litte >.< .. Älskar forumet SKARPT ;Thumbs UP;

Eh.. ta de med en nypa salt.. saken är den att för ett par månader sen så var de några som skapade massor med omröstningar bara för att få posts eller så var det något slags begär.. men de var då vi skrev regeln och det gör inget alls om du nu vill skapa några trådar med omröstningar i, bara det inte går överstyr.

Tänk först igenom, är detta en vettig fråga och tror jag att andra kommer att tycka denna omröstning är vettig?

men självklart ska du posta om du vill!
kul att du gillar forumet! vi alla här hjälper så gärna till att besvara dina funderingar :)

RageFullSpirit
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 2009-03-15 13:33 
Skrikande Apa

"kan andas ut" tack för svaret och jag håller med men skrattar lite forfarande när jag lässer denna tråd sorligt dä dära, jo ni har hjålpt mig också så mycket när jag skänner mig utråkad blädrar jag igenom forumet efter kul saker å sånt
.... Take Care Mods

http://wiiforumet.se/cd-dvd-till-image-en-tredje-guide-fran-mig-vt5463.html

Gurrzoony
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 2009-03-15 16:33 
Användarvisningsbild
Moderator

:D

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 63 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]