Aktuellt datum och tid: 2012-02-07 01:53
Chippa Wii? Handla Wii Chip hos Rejoy.se: Wode Jukebox | Wiikey Fusion | Sunkey Lite | Drivekey | Wiikey 2 | CycloWiz | WiiD Chip | Wiikey Original
Chippa DS? Handla DS Chip hos Rejoy.se: Cyclops iEvolution | R4DS | R4i Gold | Cyclo Evolution | M3 DS Real | M3 DS Real Perfect Bundle | R4 Revolution

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 2 inlägg ] 

Vem ska vinna Gitarren - DU bestämmer!
Automan 43%  43%  [ 6 ]
Slipurson 36%  36%  [ 5 ]
Soffie 21%  21%  [ 3 ]
Antal röster : 14
tetz
 Inläggsrubrik:OMRÖSTNING - Vinn en Wiigitarr!
InläggPostat: 2010-04-01 23:55 
Mr. Miyagi

Vi har valt ut dessa 3 motiveringar som därmed klarar sig till finalen. Där ni andra medlemmar kan RÖSTA på den motivering ni gillar mest. Läs igenom alla motiveringar innan ni röstar.

Medlem: Automan
Automan's motivering:
"Jag älskar min wii som jag fick av min bror...han skaffade en till våra föräldrar också trotts han har dåligt med pengar, skulle vara kul om jag vann denna så jag kunde ge honom den som en gåva för han är så omtänksam mot alla.... blir väl att vi lirar tillsammans och har roligt i slutändan om jag vinner denna."

Medlem: Slipurson
Slipusron's motivering:
"Jag tycker jag borde vinna gitarren för en kväll råkade vi spela och ha lite väl mycket skoj, och den blev liiiite blöt av någon form av dryck, så jag tyckte att man kanske kan spola rent den i duschen, ja jag vet.. intelligent som fasen (jag tog juh iaf ur Wiimoten :p), blev inge mer spelat den fredagskvällen, och på kvällen dagen efter när jag skulle spela lite så hittade jag först inte gitarren, efter lite letande va den där så fint uppställd i duschen så vattnet skulle rinna av/ur, så jag tog en dusch själv(gitarren utanför den här gången), när jag sen, lika ren som gitarren, skulle spela med den efter att jag va rätt säker på att den inte skulle kortsluta min wiimote så funkade den rätt bra tills jag strummade uppåt.. och den fortsatte strumma uppåt, och(på äkta slutet-på-en-disneyfilm-manér) så vitt jag vet, så gör den det än idag... The End."

Medlem: Soffie
Soffie's motivering:
Jag ska lära mina glin att lira till melodin.
Vicka på höften och sjunga falskt med rösten.
Det blir en klockren rockenroll som passar mina små troll.

Vi vill passa på att tacka alla som har medverkat i denna tävling. Misströsta inte om inte ditt bidrag kom med, det går fler tåg, mer tävlingar kommer att komma, kanske blir det just din tur då ?

Omröstningen håller på t.om. 11 april , 2010

tetz
 Inläggsrubrik:Re: OMRÖSTNING - Vinn en Wiigitarr!
InläggPostat: 2010-04-12 00:07 
Mr. Miyagi

Tävlingen har avslutats.

Vi gratulerar våran medlem Automan till vinsten av en Nyko Frontman Gitarr till Wii

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 2 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]