Bror min fick ett svar på flashback och svaret lyder:
Har ett Xbox 360 Elit med ixtreme 2.0, inte varit online sen jag hörde om denna "silent update". Vet någon om det är säkert att gå online nu eller?
Ja så länge som du inte tänker spela spel med AP25 aktiverat. Men för att du ska vara på den säkra sidan gör du bäst i att uppdatera till iXtreme LT+ 3.0 såvida du inte har en Samsung eller Hitachi DVD som INTE är 78/79. Dessa DVD-spelare hanterar nämligen inte AP25 iaf utan där använder man sig av iXtreme LT 2.0/2.01.
Efter att du lagt in 3.0 måste även alla AP25 brännas om och först köras genom abgx360 för att "Topology Data" ska patchas in korrekt.
Och för att vara helt säker så bör du även investera i en DVD-brännare som klarar XGD3-korrekt. Det finns bara en brännare på marknaden som gör det nämligen LiteOn iHAS 124/224/324/424/524/624. Denna måste man sedan firmware på till iXtreme Burner MAX. Om du inte är så haj på datorer kan du köpa en färdig flashad.
Vill du ha mer info kan du läsa på min hemsida,
http://ixtremelt.se/aktuellt.htmlDock är jag inte så hemma angående med det här skyddet etc, kan man använda abgx360, sen bränna och sen lira fast det är ap25?
Tur man har två xbox så mitt gamla som har e74 får bli försökskanin