Aktuellt datum och tid: 2012-05-22 06:19
Chippa Wii? Handla Wii Chip hos Rejoy.se: Wode Jukebox | Wiikey Fusion | Sunkey Lite | Drivekey | Wiikey 2 | CycloWiz | WiiD Chip | Wiikey Original
Chippa DS? Handla DS Chip hos Rejoy.se: Cyclops iEvolution | R4DS | R4i Gold | Cyclo Evolution | M3 DS Real | M3 DS Real Perfect Bundle | R4 Revolution

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Spock
 Inläggsrubrik:letar efter ett blåtandstangentbord med trackball
InläggPostat: 2009-10-26 20:57 
Användarvisningsbild
Spränger Ljudvallen

Har letat som en tok efter detta
Närmsta jag kommer är kjell och co. Med det är 3 veckors leveranstid
art nr:91345

Vill ha ett blåtandstangentbord med en trackball istället för tuchpad vilket jag personligen tycker suger rejält. Runt 500 kronors strecket är lagom kan jag tycka. Helst lite snabbknappar som funkar i ubuntu. Vill ha en bärbar inkopplad till tvn utan en massa sladdar till soffan. Ska kunna surfa lite samt köra xmbc (lite som en htpc) Så... förslag någon

Ozzy:" bubbles? I don´t need no fucki´n bubbles! I´m the fucki´n prince of darknes!"

lorebf
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 2009-10-26 21:11 
Användarvisningsbild
Moderator

Oj... Ett sånt ska jag oxå köpa... :) berätta sedan hur det funkade i linux om du får tag på ett...

Spock
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 2009-10-30 16:16 
Användarvisningsbild
Spränger Ljudvallen

fick hem tangentboderdet igår.. Funkar klockrent på windows och, hör och häpna på linux.. alla extraknappar och den tappar inte kontakten någon gång... ca3,5 meter

kan varmt rekommendera detta

Ozzy:" bubbles? I don´t need no fucki´n bubbles! I´m the fucki´n prince of darknes!"

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]