@lorebf. Jo den tråden handlade om datorskärm, men det va inte han som startade tråden som frågade efter det.. Personen som startde tråden va inte riktigt säker på vad han ville, för han inte visste vad som kunde uppnås med wii:t. tråden va ju ganska gammal från 2007
kan-man-koppla-wii-till-dator-vt919.html@JenkaMan det lättaste borde ju vara att slippa föra över filer från datorn till minnet eller den externa hårddisken och slippa springa med en dongel och sticka in den där den passar varje gång man vill testa ett nytt spel
jag vill ha en sladd som går från datorn till wii:t där jag kan skicka data mellan dom. kanske till sd kortet som jag har som är på 16 gig eller till ett usb minne som alltid sitter och visst varför inte en extern hårdisk. men helst att man inte ska behöva föra över data över huvud taget. kanske om man skapade en partition som man dedikerade bara till wii:t.. är det ingen som tänkt i dessa banor.
hämtade wiit igår iaf. har spelat igenom ett antal världar av new super mario hade tänkt klara av det innan jag spelar nått annat sen blir det Zelda Twilight princess
tack till wii forumet för att ni finns... och jag hoppas jag får massa svar.. hejsvejs