Aktuellt datum och tid: 2012-05-19 17:52
Chippa Wii? Handla Wii Chip hos Rejoy.se: Wode Jukebox | Wiikey Fusion | Sunkey Lite | Drivekey | Wiikey 2 | CycloWiz | WiiD Chip | Wiikey Original
Chippa DS? Handla DS Chip hos Rejoy.se: Cyclops iEvolution | R4DS | R4i Gold | Cyclo Evolution | M3 DS Real | M3 DS Real Perfect Bundle | R4 Revolution

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
Janheden
 Inläggsrubrik:jaha, och vad gör jag nu?
InläggPostat: 2011-11-23 23:31 
Nykomling

Jag har lagt in en del spel på mitt softmoddade wii via wbfs manager, men det var ett tag sedan och mitt minne sviker mig hur jag gjorde. Nu när jag försökt en del så har helt plötsligt 6 av 11 spel försvunnit från hårddisken.

Lägg härtill att när jag vill ladda över från c: till e: så får jag bara ett meddelande som säger "error occured while loading drive. Make sure the drive is not in use or open and that it has been formatted to WBFS format".

Kan någon hjälpa en förvirrad skäl, dels att kunna ladda över nya spel men också berätta för mig var jag hittar de förlorade 6 spelen.

riger
 Inläggsrubrik:Re: jaha, och vad gör jag nu?
InläggPostat: 2011-11-25 09:18 
Spränger Ljudvallen

Formatera om disken och lägg över spelen igen.
Har du nya cIOS (ver 19 eller nyare) så kan du köra med FAT32

Sen kan du använda Wii Backup Manager för att ladda över spel.
Den klarar WBFS, FAT32 och NTFS

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]