Aha...ok tack.
Ja det kommer att bli en 250 gb, men sliter det väldigt mycket på lasern menar du om man inte lägger in det på hd?
Hur stort är ett spel igentligen som man lägger in på hd?
Ja jag har också hört att det har släpps en flasning snart, vet ej om jag ska vänta tills mellandagsrean och köpa eller om man ska köpa nu, dom flesta affärer har ju tex 30 dagars returrätt....samt att dom har lägsta pris garanti, så om du köper en vara och dom skulle sänka den inom 30 dagar så har du rätt att få tillbaka mellanskillnaden.
Detta gäller ju ialla fall onoff och elgiganten, hur det är med siba vet jag inte, har för mig att dom inte ens har lägsta pris garantin ens. Expert vet jag inte heller.
MEN man ska alltid höra sig för först och det ska jag nog göra och sedan kanske köpa det.
Sen får man väl kanske så länge tills man flashat, köpt dual layer brännare, dual layer skivor, köpa lite orginalspel som kanske är äldre och på rea sålänge.
När det sedan gäller att spela live, har faktiskt aldrig gjort och tror inte att jag kommer att göra det, inget som lockar mig nu ialla fall.
Sen en sak till, jag läste inne på onoff längst nere på sidan om xbox 360 slim 250 gb, så stod det såhär:
" Kinect-sensorn och spel som stöds presenteras i slutet av 2010. Microsoft Points krävs för att köpa spel, tillägg och medieinnehåll (säljs separat). HD-innehåll direkt i full 1080p finns för vissa videor. HDMI-kabel, HDCP-kompatibel skärm som kan hantera 1080p, "Menas det att om man vill köpa spel till kinect i butik, eller man laddar ner så måste man ha något som heter Microsofts points? eller är detta bara om man går online och vill köpa därigenom?
Kan man tex ta en extern hårdisk som man har en massa hd filmer och vanliga filmer, ta den och koppla till xboxen och sedan se film därigenom, eller måste man flasha den först för att detta ska funka? I så fall vilka film format stödjer den då?
Ush det är en del frågor, men jag hoppas at ni har tålamod med mig