Aktuellt datum och tid: 2012-05-19 15:46
Chippa Wii? Handla Wii Chip hos Rejoy.se: Wode Jukebox | Wiikey Fusion | Sunkey Lite | Drivekey | Wiikey 2 | CycloWiz | WiiD Chip | Wiikey Original
Chippa DS? Handla DS Chip hos Rejoy.se: Cyclops iEvolution | R4DS | R4i Gold | Cyclo Evolution | M3 DS Real | M3 DS Real Perfect Bundle | R4 Revolution

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
kotten
 Inläggsrubrik:Classic controller pro, bra att ha?
InläggPostat: 2009-12-17 21:32 
Vakum

Jag köpte mig precis ett black edition och samtidigt även en spelkontroll, nämligen classic controller pro (black).

Tänkte ha denna controller i första hand till nya super mario bros, men det verkar som denna inte fungerar till detta spel.

Jag har funderat på att lämna tillbakla den, men är det någon som vet till vilka spel som controllern fungerar till?

vorteX
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 2009-12-17 23:09 
Användarvisningsbild
Spränger Ljudvallen

De flesta spel. NSMB måste man använda Wiimoten till då det finns skakmoment(och nintendo var för lata att fixa så man kunde använda andra joysticken för att göra det som skakningarna/tiltningarna innebär). Om du tror att du kommer spela virtual console games är det mycket skönare jämfört med Wiimoten. På baksidan av fodralen står det om den stödjer classic controller.

Sony: PS2(120GB HD + LAN)
Grundig Vision 4 42" FullHD | JVC TH-SW9

evil_born
 Inläggsrubrik:Re: Classic controller pro, bra att ha?
InläggPostat: 2011-02-12 19:03 
En Fis i Rymden

den funkar typ nästan bara på spel man laddar ner gammla snes spel och 64 spel... men jag tycker den är skit bra jag. lätt och skön att i handen

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]